Poetry as lingua franca – effective approaches to teaching poetry as a vehicle for personal growth within the context of international cross-cultural communication

Typ projektu

KEGA

Číslo projektu

009UKF-4/2022

Doba riešenia

2022-2024

Zodpovedný riešiteľ

doc. PhDr. Mária Hricková, PhD.

Anotácia projektu

Projekt sa sústreďoval na efektívne prístupy k vyučovaniu poézie ako prostriedku osobného rastu v kontexte medzinárodnej kultúrnej komunikácie. Projektoví partneri spoločne pripravili program v podobe konkrétneho súboru edukačných jednotiek zameraných na čítanie a interpretáciu poézie v anglickom jazyku, pričom ich primárnym cieľom bol osobný rozvoj študenta a jeho mäkkých zručností. Navrhnutý program bol použitý v experimentálnom online vyučovaní, na ktorom participovali študenti anglického jazyka a kultúry z rôznych krajín. Projekt principiálne vychádzal z medzinárodnej spolupráce, bol založený na intenzívnej komunikácii medzi vedeckými pracovníkmi a pedagógmi jednotlivých partnerských inštitúcií, ako aj na interakcii študentov partnerských krajín.

Hlavný výstup projektu